عایق گنبد سیمانی

عایق روی گنبد سیمانی به صورت رنگی و رنگهای فیروزه ای ،سبز تیره،آبی ( بدون محدودیت در رنگ و ترکیب رنگ عایق ) انجام می شود ؛بدین صورت که روی سطح سیمانی گنبد مساجد یا انواع ساطه های گنبدی شکل یک لایه پوششی عایق ایجاد می شود که این لایه در برابر نور خورشید و تابش آفتاب و اشعه های مضر نیز مقاومت بالایی دارد و دچار تغییررنگ و پوسته شدن نمی شود .

عایق نانو ایزوکاور رنگی روی گنبد سیمانی ، به صورت لایه فشرده قرار میگیرد که دارای حالت الاستیکی و انعطاف پذیر می باشد ( این عایق مانند ایزوگام و قیرگونی و برخی عایق های مشابه در بازار، حالت شکنندگی و تردی ندارد) و در برابر نشست سازه و ترک های مویی زیرکار عایق نیز مقاوم می باشد .

این عایق حتی برای گنبدها در مناطق سردسیر کشور نیز قابل اجرا می باشد و دچار شکست نمی شود و در برابر سرما و گرمای شدید بسیار مقاوم است .

عایق روی گنبد به صورت رنگی و شکیل اجرا می شود و همین می تواند کار نهایی روی سطح گنبد باشد ،دیگر نیازی به رنگ یا کاشی و … نیست .

عایقکاری گنبد و سازه های نامنظم و گنبدی شکل ، با رنگبندی مختلف و اجرای آسان .

عایق نانو ایزوکاور روی گنبدها ، غیر آتش زا می باشد و در مواقع آتش سوزی شعله ور نمی گردد و از خسارات ناشی از آتش سوزی نیز جلوگیری می نماید .

برای افزایش عمر سازه های گنبدی شکل ،آببندی و جلوگیری ازمشکلات نم و نشتی ، رنگ نانویی بادوام بدون پوسته شدن و بدون ترک خوردن و بدون بلند شدن و تبله کردن می توان به راحتی از این عایق نانویی استفاده کرد.

نظرات بسته شده است.