عایق آلاچیق و سازه چوبی

برای سطوح و سازه های چوبی که نیاز به عایقکاری دارند،می توان از عایق های نانو ایزوکاور به راحتی استفاده کرد .

این کار به دو روش قابل اجرا می باشد :

روش اول با عایق کریستالی بی رنگ نانو ایزوکاور می باشد که برای اینکار با ژل درزگیر بی رنگ ،بندکشی می شود و سپس با عایق کریستالی رقیق یک لایه روی کل سطح چوب ایجاد می شود .این لایه قدرت نفوذ بالایی دارد که حتی درون منافذ چوب نیز نفوذ نموده و سطح سازه چوبی (آلاچیق،فضای سبز،گلدان،وسایل شهربازی و …) را صد درصد آببندی می کند و و از نفوذ باران و نم و رطوبت به درون چوب جلوگیری کرده و باعث افزایش عمر سازه می گردد .

در این روش ،سطح چوبی همان حالت اولیه را حفظ می کند و دچار تغییر نمی شود ،این سطح سر نیست و در مقابل نور خورشید و تابش نیز کاملا مقاوم می باشد .

روش دوم با عایق رنگی و یا سفید نانو ایزوکاور می توان سطح چوب را ایزوله کرد ،زمانی از عایق سفید یا رنگی نانو ایزوکاور استفاده می شود که پیدا بودن ظاهر چوب مهم نباشد .

در این روش ،یک لایه کاملا پوششی و رنگی ( رنگ دلخواه : سبز تیره ،اخرایی،سفید،مشکی ، کاربنی و … بدون محدودیت ) روی سطح چوبی ایجاد می شود که سازه را کاملا آببندی می کند .این لایه ی عایق روی چوب می تواند تنش و ضربه و سایش را تحمل کند ،دچار تغییر رنگ و پوسته شدن نمی شود ،دارای خاصیت الاستیکی می باشد و حالت تردی ندارد که بشکند یا ترک بردارد .

این عایق روی سازه چوبی ، درصورت بروز حوادث آتش سوزه شعله ور نمی شود و باعث ایجاد خسارات شدید نمی گردد، غیرآتش زا می باشد .

نظرات بسته شده است.