عایق پشت بام موزاییکی

برای پشتبام موزاییکی که مشکل نشتی و رطوبت دارد ، بدون نیاز به کندن موزاییک ها و تخریب سطح پشتبام ، می توان از عایق نانو ایزوکاور استفاده کرد و پشتبام موزاییکی را آببندی کرد .

این کار به دو روش قابل اجرا می باشد :

روش اول با عایق کریستالی بی رنگ نانو ایزوکاور می باشد که برای اینکار با ژل درزگیر بی رنگ ،بندکشی می شود و سپس با عایق کریستالی رقیق یک لایه روی کل سطح موزاییکی پشتبام ایجاد می شود .این لایه قدرت نفوذ بالایی دارد که حتی درون منافذ سرامیک نیز نفوذ نموده و سطح بام موزاییکی را صد درصد آببندی می کند و تمام مشکل نشتی را به راحتی حل می کند .

در این روش ،سطح موزاییکی پشتبام همان حالت اولیه را حفظ می کند و دچار تغییر نمی شود ،این سطح سر نیست و در مقابل نور خورشید و تابش نیز کاملا مقاوم می باشد .

روش دوم با عایق رنگی و یا سفید نانو ایزوکاور می توان این سطح را آببندی کرد ،زمانی از عایق سفید یا رنگی نانو ایزوکاور استفاده می شود که پیدا بودن موزاییک ها مهم نباشد و یا پشتبا موزاییکی قدمی و کهنه باشد.

در این روش ،یک لایه کاملا پوششی و رنگی ( رنگ دلخواه : سبز تیره ،اخرایی،سفید،مشکی و … بدون محدودیت ) روی سطح موزاییکی بام ایجاد می شود که پشتبام را کاملا آببندی می کند .این لایه ی عایق روی بام می تواند تنش و ضربه و سایش را تحمل کند ،دچار تغییر رنگ و پوسته شدن نمی شود ،دارای خاصیت الاستیکی می باشد و حالت تردی ندارد که بشکند یا ترک بردارد .

مزیتی که این روش نسبت به روش اول ( عایقکاری پشتبام با عایق بی رنگ ) دارد این است که در این روش پشتبام علاوه بر عایق رطوبتی شدن،همزمان تا درصد باالایی عایق حرارتی نیز می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *