عایق نمای سیمانی

عایق نانو ایزوکاور برای عایقکاری روی نما و دیوار سیمانی ساختمان قابلیت استفاده دارد و با ایجاد یک لایه رنگی یا سفید روی نما،دیگر نیازی به ایزوگام و قیرگونی نخواهد داشت .

پوشش آببند رنگی روی نما ، از نفوذ نم و رطوبت و باران به ساختمان جلوگیری نموده و سطح نما را عایقکاری می کند ،بدلیل عدم نفوذ رطوبت به مصالح باعث افزایش عمر سازه نیز می شود .

این رنگ نانویی که همزمان عایق 100%رطوبت نیز هست ، به راحتی قابل اجرا بوده ،روی نما پوسته پوسته نمی شود و دچار ترک خوردگی نمی گردد.

عایق نانو ایزوکاور روی نمای سیمانی ساختمان ،ضد یووی بوده و به تابش و نور خورشید نیز مقاوم می باشد و دچار تغییر نمی شود .این عایق نما ماننده عایق های سنتی از پایه نفتی نیست که هنکام حوادث و آتش سوزی شعله ور شود و خسارات جانی و مالی ببار بیاورد بلکه کاملا نسوز بوده و مشتعل نمی گردد و باعث افزایش ایمتی ساختمان نیز می گردد.

عایق نانوایزوکاور دارای خاصیت الاستیکی بوده و انعطاف پذیر می باشد : بدین صورت که در مقابل نشست سازه و ترک های مویی زیرکار مقاوم می باشد و خود را با سطح ریزکار منطبق می نماید و مشکلات عایق های ترد و شکننده را مطللقا ندارد .

عایق نانویی رنگی روی نما ،قابلیت ترکیب رنگ و شابلون زنی را نیز داراست و به زیبایی ساختمان نیز می افزاید .

عایق 100%رطوبت و همزمان عایق حرارتی نیز می باشد .هنگام طوفان و وزش باد شدید نیز از روی نما کنده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *